Projecte de segon “La meva escola”

Els alumnes de segon hem iniciat els projectes d’aquest any amb “LA MEVA ESCOLA”, davant de la necessitat de saber més sobre la nostra escola. Hem investigat qui era el senyor Gaspar de Portolà, cercant informació a Internet i preguntant a casa.

Hem treballat la numeració i les sumes portant-ne, comptant les escales, les barres de la tanca, els arbres del pati i les barres de la tanca del nostre hort.

Hem treballat les unitats de mesura de longitud i hem mesurat la pista, els porxos i les tanques.

Finalment, hem treballat l’entrevista i hem fet de reporters. Hem entrevistat al director, a la cap d’estudis, a la secretària, a la mestra d’educació física i al conserge. Amb aquestes entrevistes hem pogut veure com ha canviat l’escola d’abans a la que és ara.

FOTOGRAFIES