Ahir, l’alumnat de cicle superior va gaudir d’una jornada molt especial al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins), situat al Prat de Llobregat.
Durant la visita, els nois i noies van participar en un taller sobre els taurons, on van aprendre curiositats sobre aquests fascinants animals, les seves funcions dins l’ecosistema marí i la importància de protegir-los. A continuació, van conèixer de prop les tortugues marines que actualment es troben “hospitalitzades” al centre i van poder observar com els professionals del CRAM treballen per recuperar-les i tornar-les al mar.
Després de la visita, el grup es va acostar al mirador dels avions, on van poder veure de ben a prop els aterratges i enlairaments de l’aeroport. L’emoció va ser màxima cada cop que un avió passava a pocs metres del grup!
Per acabar el dia, vam anar a un gran parc del Prat, on vam dinar plegats i els infants van tenir una estona per jugar i gaudir de l’aire lliure abans de tornar cap a casa.
Va ser una jornada plena d’aprenentatges, descobertes i bons moments de convivència!


