SIMULACRE D’INCENDIS

Pla d’emergència al centre escolar

El 14 de novembre hi va haver un simulacre d’incendis com cada any, a l’escola Gaspar de Portolà. Se simulava un foc a la cuina de l’escola on dos alumnes i un professor es quedaven atrapats en una classe.

Gràcies a la col·laboració dels bombers de la nostra ciutat, vam poder veure com actuaven amb el rescat de dos dels nostres companys i companyes. Els bombers van entrar el camió a l’escola i van fer pujar una escala fins a la classe on estaven atrapats, rescatant els alumnes i mestre del foc sans i estalvis.

Per finalitzar, els nens i nenes de l’escola vam poder gaudir del camió dels bombers i ens van poder ensenyar tot el que és necessari per poder apagar un foc.

Una evacuació que es va fer en temps rècord i que segur l’any vinent tornem a repetir.

Recordem que si hi ha foc o un incendi hem de seguir les instruccions d’evacuació i trucar al 112.

Érik, Jordi. T, Àlex i Jordi. S