FORMA – ESPAIS D’ART CONTEMPORANI-

El passat dimarts 4 d’octubre, els i les alumnes de 5è de l’escola, vam participar al Forma Balaguer Espais d’Art Contemporani.  Es tracta d’un esdeveniment per a la creació i la difusió de l’art contemporani, a través de les arts visuals, que pretén conjugar intervencions i instal·lacions en espais de la ciutat.

Un dels principals objectius és la descoberta dels carrers, les places, els edificis i els espais patrimonials de la ciutat des d’una mirada artística i compromesa. Es pretén que la ciutat esdevingui un museu temporal, en el qual tant els artistes com la ciutadania facin seu l’espai públic.

Vam gaudir de la visita guiada pels diferents espais i també d’un taller creatiu a dins del museu de la Noguera. L’organització del FORMA anirà penjant els treballs dels alumnes sota la porxada esquerra (mirant l’ajuntament), us animem que aneu a mirar-ho amb els vostres fills i filles, aveure si els reconeixeu!!! A continuació teniu una mostra de fotografies de la jornada. Són uns i unes artistes!!

Cicle Superior.