Emocions sobre rodes i sota les estrelles – Segon dia de colònies al Collell

Al matí, els nois i noies han començat el dia amb una bona dosi d’adrenalina i joc en equip: han fet tirolines, karting, minigolf i futbolí humà. Tots han participat amb entusiasme, superant reptes i compartint rialles.

A l’hora de dinar, els esperaven uns deliciosos macarrons i truita que han ajudat a recuperar forces per continuar la tarda amb energia.

A la tarda, ha arribat la part més refrescant del dia amb els tobogans d’aigua, seguits d’activitats com l’hípica i els ecocars, que han permès gaudir de la natura i l’aire lliure d’una manera molt especial.

Després d’un dia tan complet, el sopar ha estat tot un premi: pizza i hamburguesa, que han fet les delícies de tothom.

I per tancar el dia amb un toc màgic, hem celebrat un joc de nit amb llanternes, on la imaginació i l’aventura han estat les protagonistes sota el cel estrellat del Collell.

Un dia rodó que deixa el llistó ben alt… però demà, més i millor!

Fotos primer dia

Fotos segon dia

Desplaça cap amunt
Ves al contingut