El Projecte interdisciplinar sobre Gaudí i el Modernisme.

Sílvia, Adrià, Ivan i Mouaad

Per fi ha arribat el projecte interdisciplinar.

Tots els alumnes de cicle superior ho estàvem esperant perquè volíem anar a l’excursió de Barcelona.

Els dies 29 i 30 d’octubre vam fer el projecte interdisciplinar. El projecte el fèiem en grups de 4 o 5 alumnes.  Ens vam deixar portar els nostres ordinadors i les tablets.

El projecte era sobre un tema motivant. El vam fer sobre Gaudí, el modernisme, la Sagrada Família i el Park Güell. El podeu veure aquí.

Havíem de  buscar informació sobre Gaudí i les seves obres. Vam saber que el Park Güell no havia de ser un parc si no una zona residencial per a rics. També vam saber que la Sagrada Família quan estigui acabada tindrà 18 torres.

Fins aquí la noticia sobre Gaudí, el modernisme, el Park Güell i la Sagrada Família!