AQUAFONIA

Aquesta setmana companys de 6è han visitat els més petits de l’escola per oferir-los un recital aquafònic. Aquest últim trimestre ens hem endinsat en una manera diferent de crear melodies, com a referent el lleidatà Pau Elias que és capaç de composar cançons màgiques amb les seves botelles. Hem escrit un article per la revista i finalment ho hem posat en pràctica. Vam pensar en melodies senzilles perquè fos més fàcil de practicar i que aquestes fossin reconegudes pels nostres companys i companyes. A més a més ells i elles van ser els encarregats i encarregades de descobrir de quina cançó es tractava ja que no els dèiem el nom, sols algunes pistes, com endevinalles o directament escoltant-la. Hem necessitat molta concentració per executar el ritme però amb un públic tan entregat i entusiasta ha estat una gran experiència! A continuació algunes fotos de l’activitat i dels assajos. Visca la música!!!!