TALLER CAPGROS SESSIÓ 2
Aquesta setmana, que el cap gros que estem fent ja té el fang sec, hem començat a treballar amb el cartró pedra. La Cristina ens ha portat uns trossos de cartró prim que hem hagut de retallar amb els dits per humitejar-los amb aigua i cola per poder anar enganxant-los a poc a poc sobre […]
TALLER CAPGROS SESSIÓ 2 Llegeix més »




