Cicle Mitjà

Actors de primera!

Aquest trimestre hem recuperat la performance “Letters from the world”, després d’assajos al pati de l’escola la vam  gravar al teatre municipal de la ciutat. Ja podeu veure el resultat i veure com els nens i nenes de primer, segon i tercer són uns grans artistes!

Actors de primera! Llegeix més »

Clients i botiguers

4t ha dedicat les sessions més recents de matemàtiques a posar en pràctica els continguts de càlcul mitjançant la moneda. Per això, les classes es van dividir en dos grups per parelles, on unes parelles feien de venedors i les altres de compradors. Per una banda, els venedors van portar de casa diferents articles a

Clients i botiguers Llegeix més »

Xerrada sobre coeducació

Durant aquesta darrera setmana, els sis cursos de cicle mitjà han rebut una xerrada en format de videoconferència sobre la igualtat de gènere en l’àmbit esportiu. L’activitat, organitzada pel Consell Comarcal de La Noguera, va comptar amb la participació d’una ponent que va exposar a l’alumnat l’actual situació del gènere femení en aquest món i

Xerrada sobre coeducació Llegeix més »

A 3r fan d’arqueòlegs

A finals de la setmana passada els tres cursos de tercer van fer una sessió pràctica relacionada amb el tema que han estat tractant durant aquests dies a l’assignatura de medi, el del pas del temps i la història. Havent introduït prèviament el concepte d’arqueologia, l’alumnat va dirigir-se al sorral d’educació infantil on els mestres

A 3r fan d’arqueòlegs Llegeix més »

Sortida a Lleida de 4t

El passat dijous dia 6 de maig tot 4t va anar d’excursió a Lleida, on va passar pràcticament tot el dia. De bon matí, a les 8, els tres cursos es van reunir a l’estació de Balaguer per agafar el tren cap a Lleida. Després d’un viatge d’una mitja hora, per fi van arribar, on

Sortida a Lleida de 4t Llegeix més »

Xerrada sobre ciberseguretat

Recentment l’alumnat de 3r i 4t ha rebut la visita d’un membre dels mossos d’esquadra amb l’objectiu d’informar sobre la importància de mantindre una activitat virtual segura i amb garanties. L’agent va tractar temes com ara la privacitat a les xarxes socials, l’adequació de l’edat respecte als videojocs, les dades utilitzades per accedir a qualsevol

Xerrada sobre ciberseguretat Llegeix més »

Les auques de Sant Jordi

Aprofitant que tot cicle mitjà ha treballat els contes i les auques i que la diada de Sant Jordi era propera, els sis cursos han dissenyat una auca amb la temàtica pròpia d’aquesta festa. Cada classe ha creat per petits grups un títol com presentació de l’obra, ha pintat vuit dibuixos sobre les escenes relatives

Les auques de Sant Jordi Llegeix més »

Experiments a 3r

El tema més recent tractat a medi als cursos de 3r ha set el de la matèria i els materials. Continguts com ara els estats de la matèria, el cicle de l’aigua, la massa i el volum… s’han donat mitjançant una sèrie d’experiments duts a terme a l’aula. D’aquesta manera, es complementa la explicació amb

Experiments a 3r Llegeix més »

Olimpíada d’hàbits saludables a Gaspar

Aquest divendres dia 23 els alumnes de 4rt han realitzat un taller d’hàbits saludables organitzat per l’Agrupació Esportiva d’Associacions d’Esport Escolar de Catalunya. Els objectius d’aquesta jornada han estat la sensibilització dels nois i noies de la importància de tenir hàbits saludables i dotar el professorat d’eines necessàries per a poder treballar els hàbits saludables

Olimpíada d’hàbits saludables a Gaspar Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut