Finalitzem el primer projecte de medi
Els alumnes de 4t ja hem acabat el primer projecte de medi. Ens hem fet preguntes sobre els éssers vius i hem buscat informació a internet i als llibres que hem portat de casa per poder-les respondre. També hem observat el procés de descomposició d’algunes fruites i verdures i n’hem vist els fongs que s’han […]
Finalitzem el primer projecte de medi Llegeix més »








