Poesies a I4
L’alumnat de tercer, durant aquest primer trimestre hem anat a recitar poesies a I4. És aquesta nostra classe. La tardor que jo conec. Anar a collir castanyes. La festa Major. El nom de la classe (els bombers i l’unicorn perdut). Pa amb oli i sucre. Fem un ninot de neu. Damunt de cada poesia podeu […]


