DE QUÈ FA GUST LA LLUNA
Aquesta setmana, a l’hora del conte, els nens i nenes de P 3, hem pogut gaudir a la biblioteca del conte que ens ha explicat el David, alumne d’educació que està fent pràctiques a l’escola. Ens ha agradat molt i hem pogut posar-nos les caretes dels personatges per recrear la història. Nosaltres també ajudarem als […]
DE QUÈ FA GUST LA LLUNA Llegeix més »


