P3 GAUDIM DEL CARNESTOLTES
Durant aquesta setmana, a més a més d’anar seguint les ordres que ens ha anat manant el Carnestoltes, hem fet activitats entorn de les disfresses, cantat, ballat,… però el que més ens ha agradat és pintar-nos les cares i poder-nos disfressar. Mireu que guapos i guapes que estem.
P3 GAUDIM DEL CARNESTOLTES Llegeix més »


