Sortida a veure els contenidors
La setmana passada els nens i nenes de la classe de les Orenetes i de la classe dels Bombers van anar a veure els contenidors de RECICLATGE que hi ha al darrera de l’escola. Ja feia dies havien demanat tot d’envasos i altres materials per reciclar, i en la sortida van aprofitar per fer el […]
Sortida a veure els contenidors Llegeix més »


