Ajuts menjador escolar

Benvolguda família,

Des del Consell Comarcal se’ns ha fet arribar la convocatòria i les bases per a l’otorgament d’ajuts individuals de menjador per a alumnes amb necessitats socioeconòmiques  i /o geogràfics per al proper curs 2020-2021.

Les bases del ajuts  sortiran publicades  properament al BOP (Butlletí Oficial de la Província)

Ja podeu demanar hora als serveis socials de l’Ajuntament (C/Camarasa, núm. 7) 973 988 252 per informar-vos de la convocatòria i de la documentació que heu d’aportar ( les famílies haureu d’aportar el DNI/NIE dels alumnes dels quals sol.liciteu l’ajut. Si no en  disposa, podeu sol.licitar l’assignació a l’administració tributària).

En cas que us hàgiu descarregat la sol.licitud de la pàgina web del Consell Comarcal, podeu demanar cita prèvia al telèfon  973 44 99 52 (de dilluns a dijous de les 9:00 a les 13:00 hores).

Les sol.licituds s’han de presentar als serveis socials de l’Ajuntament, dins dels horaris establerts, des del 16 de juny fins al 3  de juliol de 2020 ( ambdós inclosos)

Escola Gaspar de PortolÃ