Festa fi de curs.

Dissabte 13 de juny vam celebrar la Festa de Final de Curs 2025-2026, organitzada per l’AFA de l’Escola Gaspar de Portolà.

Gràcies a la col·laboració de l’Esplai Gaspar de Portolà, el matí es va omplir de jocs, inflables, escuma i, sobretot, de molts somriures. Va ser una alegria veure la gran participació dels infants i les seves ganes de gaudir d’una jornada pensada per a ells.

Al vespre, el tradicional sopar de germanor, els sorteigs i la música van posar el punt final a una de les festes més esperades del curs, compartint moments de convivència, alegria i comunitat.

Volem agrair a l’AFA, a l’Esplai, a totes les persones voluntàries i a totes les famílies la seva implicació i participació. Gràcies per continuar fent créixer aquesta gran comunitat educativa.

Bon estiu a tothom!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut