
Els nens i nenes de quart hem acabat el segon projecte d’aquest curs… i ha estat tota una aventura! 🚀✨
Aquest projecte ha estat dedicat als invents 🛠️💡. Hem descobert per a què serveixen els invents, quina diferència hi ha entre un invent i un descobriment, hem après què són les màquines simples i compostes i hem conegut alguns dels invents més importants de la història juntament amb els seus creadors i creadores 👩🔬👨🔧.
Però la part més divertida i emocionant de totes ha estat la de convertir-nos en veritables inventors i inventores! 😄👏
Així doncs, per grups, hem creat un invent per ajudar a solucionar algunes de les problemàtiques que ens trobem a l’escola: el malbaratament de llum o aigua 💧💡, la necessitat de reciclar millor ♻️ o la disminució del soroll a les aules 🔇🏫, entre d’altres.
No ha estat una feina fàcil, però amb esforç, creativitat i treball en equip 🤝🎨 hem aconseguit uns invents ben originals i enginyosos que hem exposat davant dels companys i companyes. Quina experiència més enriquidora! 🌟
Ben aviat tancarem el projecte amb una sortida molt especial al Museu Trepat 🏛️, on podrem continuar descobrint el món dels invents i la maquinària.
Us deixem un recull d’imatges 📸aquí


