CONSTRUCCIÓ DE MÀQUINES

Els alumnes de 6è han gaudit de la construcció de màquines simples, i fins i  tot, compostes, després d’haver tractat el tema a l’àrea de coneixement del medi.
Quan vam començar la unitat, ràpidament vam veure que moltes de les eines i aparells que utilitzem o veiem en el dia a dia són màquines simples com ara la palanca, el pla inclinat, el torn, el caragol, i la politja.

Per finalitzar el tema, els alumnes han construït les seves pròpies maquetes de forma individual o parelles. I han fet exposicions orals a partir de la fitxa tècnica de la seva màquina.

Felicitats nois i noies per la feina feta!!

Aquí us deixem algunes d’elles: