TALLER DEL CÒMIC

Al llarg del primer trimestre, els alumnes de quart, hem treballat com a tipologia textual, dins de l’àrea de llengua, el còmic. Per acabar aquest projecte, hem anat a l’adoberia de Granollers a fer un taller de creació d’una història a partir d’un còmic. L’alumnat de quart ha gaudit creant les seves produccions. Han estat propostes utilitzant el contrast entre el blanc i el negre, conjuntament variant diferents tipus de línies.

Les referents d’aquest taller van explicar-nos la història d’alguns referents d’aquesta tipologia textual com Josep Escobar, creador de Zipi i Zape i Francisco Ibáñez, creador de Mortadelo i Filemón, personatges que tant ens han marcat al llarg de la nostra infància.