Visitem l’ajuntament

Avui, després d’uns mesos esperant el moment, ha arribat el dia: Els nens i nenes de 3r hem visitat l’ajuntament. Ens ha acompanyat la Cinta i ens ha explicat particularitats molt interessants sobre la seva façana i les escultures que conté.

Hem visitat el despatx de l’alcaldessa, la sala de reunions i la sala de plens.

Hem tingut la oportunitat de fer una entrevista a l’alcaldessa de Granollers, l’Alba Barnussell i saber més coses sobre la seva important tasca a la ciutat.

Ha sigut un matí especial i una forma molt bonica de tancar el projecte Granollers que tant hem gaudit des de l’inici de curs.

Gràcies a tots els que han col.laborat desinteressadament amb nosaltres per conèixer i estimar una mica més la nostra ciutat, especialment a l’alcaldessa Alba Barnussell, al regidor d’educació Francesc Arolas, a l’arqueòleg expert en història de la ciutat Roberto González i a Sergi Palau per apropar-nos al món casteller dels Xics de Granollers. Guardarem un record preciós d’aquest viatge!