Sortida a Gualba 25/10/22

Avui ha sigut un dia fantàstic! Com és tradició, els i les alumnes de 1r a 6è hem fet la sortida de tardor al parc mediambiental de Gualba.

Hem gaudit d’una jornada de calor i cel radiant en un entorn preciós, rodejats d’arbres, rierols i sals d’aigua.

Hem pogut observar els canvis que experimenta el paisatge en aquesta època, com canvien els colors i com, poc a poc, la natura afluixa el ritme per donar pas a la quietud de la tardor, el terra és una catifa de fulles!

Guiats amb un mapa, hem seguit un circuit enmig del bosc, passant per diversos punts estratègics del parc, descobrint fonts, pedres amagades i poemes escrits a la pedra.

Hem tingut temps de tot: Per córrer muntanya amunt, per saltar pel rierol, per relaxar-nos mirant el salt d’aigua i per fer pinya amb els nens i nenes de l’escola.

Hem recollit materials que ens han semblat interessants, com aglans, fulles, tronquets, pedres… I amb tots ells hem fet una composició lliure en grups per expressar les nostres sensacions durant aquest dia, combinant formes, lletres i paraules.

Esperem que gaudiu tan com nosaltres veient algunes de les imatges més representatives d’aquesta excursió.

Deixem pel final l’última foto i la més especial, de tot el grup, gaudint d’un indret màgic enmig del Montseny.

Classe de Joan Turu