Primeres setmanes a 3r!

El passat 5 de setembre, una setmana abans del que és habitual, l’escola tornava a omplir-se de nens i nenes, de somriures i il.lusions, de brogit als passadissos, d’olor a pintura i fulls de colors.

Els contes han esperat pacientment tot l’estiu unes mans que els agafin amb l’emoció de tornar a veure cares conegudes i energia desbordant.

Ja fa algunes setmanes que l’aula de 3r s’ha omplert de 25 “llavors de somnis” com diu Joan Turu, l’il·lustrador i muralista que dona nom al nostre grup. Quina intensitat aquests dies! Ens hem conegut i ens estem coneixent encara però ja hem compartit les primeres aventures plegats i els primers aprenentatges al pis dels “grans”!

Hem iniciat un camí que ens portarà a llocs nous,  farem llengua, matemàtiques, medi, descobrirem Granollers, treballarem l’esforç més que mai – el valor d’enguany – i tot plegat ho farem junts, fent pinya, perquè sabem que és la millor manera de gaudir d’aquest curs.

Ens acompanyeu?

Us deixem un recull de fotografies d’aquestes primeres setmanes perquè compartiu amb nosaltres tot el que estem fent a l’escola:  Des de l’elaboració de la porta, racons de treball, sessions d’art….

Classe de Joan Turu – 3r curs 22/23