TROBADA ALUMNES MOBILITAT A AMSTERDAM

El passat divendres 12 d’abril el grup de 14 alumnes de les diferents escoles que formen part del Consorci Erasmus + , juntament amb les seves respectives famílies es van conéixer. La trobada va tenir lloc a l’escola Quatre Vents de Canovelles i tots, mestres, famílies i alumnes vam passar una tarda bonica realitzant activitats dinamitzadores per arribar a saber una mica de nosaltres.

Junts viatjarem el pròxim dia 12 de juny a Amsterdam i farem una estada en una escola d’aquesta capital dels Països Baixos.

Segur que ens ho passarem genial!