CELEBREM SANTA CECÍLIA

El passat  20 de novembre vam celebrar Santa Cecília, la patrona de la música. La celebració van ser una mica diferent, perquè aquest any no he pogut gaudir del concert dels alumnes del Institut Vallbona. Però, vam tenir un dia molt musical!!

Durant el matí els alumnes que estudien musica fora de l’escola, han portat de casa seva el seu instrument musical. Ho van presentar i ens va tocar alguna cançó. Ens va fer molta il·lusió!!

Desprès, vam seguir ritmes de percussió i vam ballar.

La festa de Santa Cecília va ser diferent, però molt i molt divertida!!

Si voleu veure el vídeo dels alumnes de CM-C, heu de clicar en “Santa Cecília”. Esperem que us agradi!!😗

Santa Cecília