Projecte Onades curs 21-22

Durant el curs 2021-2022 el projecte Ondes va aterrar al grup classe de quart. A partir del tema artístic del curs l’Art i la Ciència els alumnes van treballar els conceptes de les forces físiques. Amb l’acompanyament del Centre d’Arts en Moviment de la Fàbrica d’Arts Roca Umbert i del ballarí i coreògraf Àngel Duran vam progamar un projecte on el moviment era el punt de partida dels aprenentatges. A través de l’experimentació amb el propi cos i el treball amb els companys i companyes anaven descobrint els diferents conceptes relacionats amb la física que ens vam proposar treballar. A l’aula seguien aprofundint amb experiments, treballs plàstics i sessions cooperatives en grup per complementar aquests coneixements. Finalment cada alumne va elaborar una caixa per tal de recollir totes aquelles vivències i aprenentatges significatius de tot el procés i un recull conjunt amb la gravació d’un programa de ràdio per explicar tot el projecte.

Paral·lelament l’equip de mestres s’ha seguit formant en relació a l’expressió corporal i el moviment, de manera que també a través de l’experiència pròpia s’anaven ideant i portant a les aules activitats i experiències de moviment.