OCTUBRE’19

• Setmana del 7 al 11 d’octubreTaller d’escacs a càrrec d’en Jordi Herms.(Alumnes de 4t. de primària)

• Dijous, 10 d’octubre – Els alumnes de 3r. de primària gaudirem de l’obra de teatre “Las zapatillas amarillas” amb Imagina Teatre, grup del Centre de Dia de Salut Mental Santa Eulàlia de l’Hospitalet de Llobregat.

• Dimarts, 15 d’octubre – Els alumnes de cicle mitjà gaudirem de l’espectacle de dansa “Ballant al cel com un estel” a càrrec del grup dansaire de Granollers.

• Dijous, 30 d’octubre – Sortida de tardor. Anirem a passar tot el dia al parc i al castell de Montesquiu (Osona)