Job Shadowing a Tallinn

Durant la setmana del 15 al 19 de maig la Teresa ha fet un Job Shadowing a l’escola Kindluse Kool de Tallinn (Estònia) juntament amb dues mestres més de les escoles Pereanton de Granollers i Mogent de La Roca del Vallès. Gràcies a la participació de la nostra escola dins el projecte europeu Erasmus+ hem tingut l’oportunitat d’observar i aprendre altres metodologies i formes d’ensenyar. L’experiència ha estat molt enriquidora tant per part nostra com pels mestres d’allà, ja que hem pogut presentar-los el projecte singular que caracteritza les nostres escoles i explicar-los també la nostra manera de funcionar. Esperem que sigui el primer de molts intercanvis que puguem fer, d’ara en endavant, amb altres centres d’Europa.