INFORMACIONS TERCER TRIMESTRE

L’ESCOLA LA FEM TOTS

Quan parlem de l’escola, pensem sobretot la feina que fem els i les mestres. Però volem recordar que també hi ha pares i mares que dediquen el seu temps a l’escola i ajuden a que funcioni tot millor. Mares que vénen a llegir amb alguns nens, altres mares que ens acompanyen a les activitats culturals, pares i mares delegats de curs –que ens donen la seva opinió sobre diferents aspectes de funcionament escolar-, pares i mares de l’AMPA, que organitzen activitats per tothom, els talonaris de les colònies, gestionen la venda dels xandalls, representants en el Consell Escolar … Tots ells, els que hi són aquest curs, i els que ho han fet altres cursos, han ajudat de manera desinteressada i altruista, a fer millor l’escola, ocupant-se de tots els nens de l’escola.

US DONEM LES GRÀCIES A TOTS I US ANIMEM A QUE SEGUIU COL·LABORANT AMB L’ESCOLA.