IMOVE

Els nens i nenes de 3r i 4t. estan participant en un projecte pilot molt engrescador. Es diu “IMOVE” i volem que tothom ho conegui.

Ha estat desenvolupat per un grup d’investigadors de la Unitat de Recerca per a la Promoció de la Salut del Centre Steno de Diabetis, en col·laboració amb el Departament per a la Infància i la Joventut de la ciutat de Copenhaguen.

És un programa educatiu que combina les matemàtiques i la salut. L’objectiu és fer que els alumnes entenguin que el moviment és part de la vida quotidiana i alhora ajudar-los a mantenir-se físicament actius cada dia, així com també millorar la seva comprensió matemàtica i la seva capacitat d’aplicar l’estadística

Els alumnes s’involucren recollint les seves pròpies dades durant una setmana i a la setmana següent treballant amb els resultats obtinguts com a material de dades estadístiques durant les classes de matemàtiques i reflexionen sobre els seus patrons de moviment, els patrons de la seva classe i la importància de l’estructura de la jornada escolar.

Més endavant, us anirem informant de tots els resultats aconseguits.