PRIMERS PROGRAMES CURS 2015-2016

Volem acabar el trimestre oferint-vos el nostres primers programes d’aquest curs.

El segon es tracta d’un programa en el que alguns alumnes de 6è us parlaran de les seves inquietuds. Sabreu què pensen en Faust, en Bernat, l’Andrea, en Monaim, en Pol, la Wessal, la Norah, la Sara, en Genís, la Camèlia, en Thierno i la Nerea sobre l’adolescència i el pas a l’institut.

El primer es tracta d’un programa musical en el que us explicarem quin tipus de musica ens agrada escoltar i us en posarem un fragment.

Coneixereu  els gustos musicals de l’Eva, la Lavínia, la Lourdes, la Yajun, l’Ariadna, la Nicole i l’Aleix Martín. I comprovareu quines qualitats radiofòniques tenen tots!