Estrenem l’espai del benestar

A l’escola hem estrenat un racó molt bonic i l’hem anomenat l’espai del benestar. Com diu el seu nom, són petites parcel.les de tranquil.litat on tots i totes les alumnes hi tenen accés, per llegir, per pintar una mandala, per respirar, per gaudir de la pau i aprofitant els passadissos i la llum natural que té l’escola. Els utilitzem durant el dia i sempre estan disponibles per qui ho necessita.  És un espai que convida a gaudir-lo i està format per elements com coixins, una estora, un moble de fusta i una planta que entre tots hem de cuidar.  L’objectiu és sentir que l’escola també és sinònim de calma, de casa, de benestar i és un recurs nou i preciós que esperem que ens acompanyi tot el curs.

Aquí en teniu algunes imatges d’aquestes primeres setmanes.

“No vulguis fer córrer allò que necessita temps”

Equip de mestres de cicle mitjà