Emocions pintades: Paco Merino. Taller de visual i plàstica

El passat mes de març, l’alumnat del cicle superior ha tingut la oportunitat de conèixer la figura de l’artista Paco Merino, la varietat de tècniques que va fer servir i algunes de les obres més destacades de la seva carrera artística.

Al Museu de Granollers, han pogut experimentar amb els diferents materials i tècniques que en Paco Merino feia servir habitualment: la pintura, els carbonets i el betum.

El producte final d’aquest taller dirigit, ha estat la creació d’un fons marí sobre una bossa de paper… diferents mirades del Projecte Onades que podeu observar al passadís de l’escola.