ELS MEUS ESCRITS: A. de Tàpies

El dijous, 7 de febrer, vam anar amb tot el grup,  4t. de primària, a fer una activitat, que es deia “A. de Tàpies”. L’artista protagonista es deia Antoni Tapies.

Voleu saber què feia?

Bé, ho explicaré. Antoni tàpies era més o menys com Joan Brossa, perquè també li agradava molt la lletra A, i feia moltes obres d’art amb lletres, símbols,…Nosaltres després que ens expliquessin la seva vida i obra, vam fer la nostra pròpia obra d’art.

Voleu saber com la vaig fer?

Bé, explicaré com la vaig fer. Ens van col·locar en grups de 6 alumnes i, ens van posar a la taula el següent material:

• Filferro
  • Cordill
  • Cartró
  • Paper de diari

Amb tot el material, m’he posat mans a l’obra. Ara, us explicaré el procediment:

1. Agafar una plataforma de cartró i ficar el teu nom.
  2. Agafar el material necessari.
  3. Escollir la lletra del teu nom.
  4. Muntar amb el material la lletra que has triat.
  5. Enganxar-la a la plataforma.
  6. I per finalitzar, pintar la plataforma.

Aquests són els passos per fer la nostra obra d’art.

Voleu veure el resultat?

Us agradat la meva obra d’art?

Paula Tiscar – 4t. de primària