Comencem a preparar l’Erasmus a Terceira

Com ja sabeu, la nostra escola forma part d’un consorci d’escoles de La Roca, Canovelles, Les Franqueses i Granollers que, juntament amb el CRP de Granollers, participem de diferents mobilitats Erasmus.

El curs passat va ser el primer en el qual alumnes de les diferents escoles van tenir l’oportunitat de viatjar a Amsterdam per tal de conèixer el seu sistema educatiu. Enguany, una nena o nen de cada escola (Jacint Verdaguer, La Torreta, Els Quatre Vents, Guerau de Liost, Mogent, Pereanton i Ferrer i Guàrdia) viatjarà a l’illa de Terceira, a les Açores, per tal de visitar l’Escola Basica Integrada Francisco Ferreira Drummond.

El passat dimecres 20 de març vam tenir el primer contacte entre famílies, donat que tenim la sort també aquest any de rebre un grup d’alumnes i mestres de la mateixa escola durant el mes d’abril. Aquesta primera trobada ens va permetre posar veu i cara als nens i nenes i a les famílies que obriran les portes de casa seva, tant aquí com a Terceira.

La trobada va ser bonica i molt profitosa, i esperem que les relacions i aprenentatges que creixin a partir d’aquí aportin moltíssim als nens i nenes que gaudiran aquesta experiència.