Carnestoltes 2022

Aquesta setmana hem celebrat el carnestoltes a l’escola.
Ha sigut la setmana de la disbauxa, seguint les consignes de la científica esbojarrada.

Dilluns vam venir amb el cabell esvalotat i despentinat, com fan els científics quan estan molt ocupats… Quina fila, però estàvem tots de foto!

Dimarts ens vam maquillar amb detalls màgics, mireu mireu les nostres creacions!

Dimecres no ens va caldre massa estona per vestir-nos, vam saltar del llit i directe a l’escola amb pijama!! Els bons científics sovint no tenen temps per arreglar-se!

Dijous vam arribar i a cadascú un encanteri el va transformar. L’escola semblava el món al revés! Uns amb el cabell pintat, d’altres amb la roba del revés, sabates diferents, un mitjó de cada, convertits en animals, d’altres amb cua o banyes, personatges estranys…  Quin dia! A més a més,  aprofitant que era dijous gras vam sortir al parc que tenim prop de l’escola a celebrar aquest dia especial, a 24h de la gran festa de carnestoltes. Vam ben esmorzar i jugar amb tots els companys i companyes, gaudint d’un dia radiant de sol que ens va recordar que la primavera és a tocar!

Divendres al matí amb un complement vam haver de venir.  Una vareta màgica o un element científic per evitar la penyora dels alumnes de 6è!

I finalment, divendres a la tarda vam celebrar la gran desfilada de Carnestoltes. Amb les nostres millors gales, disfressats al nostre gust, vam passejar-nos davant els companys i companyes gaudint del dia més divertit de l’any! Pirates, superherois, mags, follets, personatges fantàstics…  Vam ballar al ritme de la música i el jurat ens va obsequiar amb uns premis molt merescuts!!

“L’únic deure és el deure de divertir-se terriblement”

Oscar Wilde