Bonjour des de París!

Bonjour, escola!

Aquesta setmana la Teresa, tutora d’I3 de la nostra escola, i la Marta, mestra de l’escola Els Quatre Vents de Canovelles, tenen l’oportunitat de fer una estada a una escola francesa, situada a Torcy, un municipi situat a la regió de “Île de France” i molt a prop del parc d’EuroDisney.

Aquesta experiència s’engloba en el marc del projecte Erasmus+ que té com a objectiu, entre d’altres, fomentar la mobilitat de persones per motius d’aprenentatge.

Durant aquesta setmana tindran l’oportunitat de conèixer la realitat  de l’escola Le Clos de la Ferme on aprendran el funcionament del sistema educatiu francès i altres metodologies.

Aquí us deixem un recull d’algunes de les fotos que ens ha fet arribar.