Au revoir, Torcy!!!

Ja hem arribat al nostre darrer dia de viatge. Ha estat un viatge intens però alhora molt enriquidor. Estem satisfetes de l’experiència d’haver compartit aquesta setmana amb la comunitat educativa de l’escola de Torcy.

Hem après com funciona el sistema educatiu francès, hem vist de ben a prop la metodologia de l’escola i els seus espais i fins i tot hem anat d’excursió amb els alumnes de 8 i 9 anys a La Fabrique du métro i a l’estadi de França. Al mateix temps els hem explicat com són les escoles a Catalunya i els hem fet cinc cèntims del nostre dia a dia.

Ens enduem un bon record de tot plegat. Un cop de retorn a Granollers, caldrà explicar als nostres mestres quines són les nostres impressions i si algunes de les coses que hem après les podem posar en pràctica aquí. Aquest és un dels objectius d’aquest programa Erasmus+ (Job Shadowing): observar i aprendre les característiques educatives del centre d’un altre país per a promoure canvis en les nostres pròpies escoles.

I dit això us deixem les darreres fotos d’aquest fantàstic viatge. Au revoir, Torcy!!!