ART I NATURA

Aquest curs descobrirem la relació de l’art i la natura. Des dels anys 60 diversos artistes van crear el Land Art, una corrent artística que es basa en crear obres d’art a la natura amb els seus propis elements.

Actualment d’altres artistes treballen a la natura amb elements creats pels humans per fer crítica del problema mediambiental que tenim al nostre planeta.

Els alumnes de tercer coneixeran l’artista Richard Shilling amb les seves creacions a partir de fulles, pedres , branques… i els alumnes de 4t l’artista Alejandro Duran que fa crítica de les escombraries i plàstics que llencem dia a dia malmetent el nostre medi natural.