Celebrem la Tardor!!

Els nens i nenes de la classe dels Lleons i de les Lleones hem fet moltes activitats relacionades amb la tardor. Una d’elles ha estat una sortida al Parc Mediambiental de Gualba, allà vam estar explorant tot l’entorn i sabeu què? Vam trobar a la família d’en Tico, un esquirol que s’havia perdut!!

Uns dies més tard a l’escola vam fer panellets de coco i també vam celebrar la festa de la Castanyada! Vam ballar i vam menjar unes castanyes molt bones que ens havien torrat unes mares voluntàries! Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>