Au revoir, Torcy!!!

Ja hem arribat al nostre darrer dia de viatge. Ha estat un viatge intens però alhora molt enriquidor. Estem satisfetes de l’experiència d’haver compartit aquesta setmana amb la comunitat educativa de l’escola de Torcy.
Hem après com funciona el sistema educatiu francès, hem vist de ben… Llegeix més»

Visita a la Biblioteca Can Pedrals

Bon dia, famílies
Avui ha sigut un dia molt especial, ja que hem fet una petita excursió caminant per visitar la Biblioteca Can Pedrals. Quan hem arribat ens esperava la Pilar, la bibliotecària, amb un munt de contes per explicar-nos. També hem conegut a la “mascota” de la Can… Llegeix més»

Torcy: capítol 2

Hola a tothom! Ja portem uns dies convivint amb l’alumnat i els mestres de l’École Le Clos de la Ferme, al poble de Torcy.
I sabeu què? Doncs que aquí tots els dimecres del curs són festa, els nens i nenes no tenen escola i l’equip… Llegeix més»

PROJECTE ONADES

El grup de 1r estem gaudint molt amb les sessions del Projecte Onades.

L’artista Maria López Ulldemolins ens està ensenyant a experimentar amb el cos tot expressant les nostres emocions i a escoltar els nostres moviments.