15è ANIVERSARI DE L’EDIFICI DE L’ESCOLA

En aquest vídeo podeu visualitzar i escoltar una representació de persones que formen o han format part de la nostra comunictat educativa. Ens expliquen alguns records que guarden de vivències viscudes a l’edifici de la nostra escola.

Aquest 2020 el nostra edifici ha fet 15 anys i ens ha fet molts il·lusió enregistrar aquest imatges per celebrar-ho:

NADAL 2020

Volem desitjar unes bones festes de Nadal a tothom!!!

Els i les mestres de l’escola han gravat aquest vídeo tan divertit per felicitar  aquestes festes a tota la comunitat educativa. Esperem que us agradi:

I tots els nens i nenes han dissenyat i elaborat una postal nadalenca, Aquí en teniu alguns exemples de cada cicle:

Postal de P3                                            Postal de P4 i P5

Postal de Cicle Inicial                                    Postal de Cicle Mitjà

Postal de Cicle Superior

Ens agrada la música!!

Aquesta setmana el pare d’en Daniel ens ha portat la música a la classe, ens ha ofert juntament amb la seva mestra de música una sessió on hem pogut descobrir i tocar algunes guitarres.

ELS PIRATES DE CICLE

Hem arribat a bon port!!
Famílies,
Han estat quatres setmanes de molta feina, però les portes de cicle mitjà llueixin com mai. Totes tenen el seu propi pirata i fa molt de goig, perquè els resultats aconseguits són magnífics.
Teniu grans artistes a casa.
Us presentem:
Llegeix més»

RACONS DE LLENGUA

Segon any de racons de llengua a la nostra escola.
La valoració és molt positiva, els nens i les nenes gaudeixen amb propostes motivadores i competencials per a l’aprenentatge de la llengua.

• Gramàtica i ortografia: la frase – Han de construir frases a partir de paraules desendreçades.

Llegeix més»

Open Arms

Aquest dilluns 23 de novembre hem assistit a una xerrada de l’associació Open Arms. Al llarg del matí en diferents torns hem anat passant les tres classes de cicle superior.
Hem pogut escoltar una voluntària, la Theodora, que ens ha explicat els motius pels quals les… Llegeix més»