TAST DE LLIBRES: UNA EXPERIÈNCIA LITERÀRIA DELICIOSA!

Aquesta setmana passada, els infants de cicle mitjà vam fer una activitat molt especial: un Tast de llibres. Una experiència literària única per fomentar l’amor per la lectura i descobrir nous llibres.

Els infants van fer de comensals en aquest “tast de llibres”, on, en comptes de tastar aliments, van llegir fragments de llibres seleccionats de diferents gèneres i autors/es.

L’objectiu era que els infants descobrissin noves lectures i s’endinsessin en històries variades, des de contes clàssics fins a llibres d’aventures i temàtiques actuals. Al final de l’activitat, cada infant va omplir un tríptic amb els tres llibres que més els van agradar: un primer plat, un segon plat i unes postres, reflectint les seves preferències literàries.

Aquesta activitat ha estat una manera divertida i creativa de continuar despertant l’interès per la lectura i descobrir noves propostes de lectura.

Bon profit! Ai, volem dir bona lectura! 

 

Cliqueu a la imatge que apareix a continuació per veure més fotografies.

Recordeu que per accedir a la carpeta de fotografies, ho heu de fer amb el correu del vostre fill/a (nom.cognom@escolaelspinetons.cat)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut