El dijous 28 i el divendres 29 de novembre al matí, els infants de Primer han tingut l’oportunitat de fer un visita a la biblioteca municipal de la Garriga. Quina sorpresa saber que tots ells i elles ja hi havien anat en algun moment!
En arribar ens hi esperava l’Imma, la bibliotecària que ens ha explicat tots els secrets per a gaudir de la zona infantil i a la que hem pogut entrevistar amb algunes preguntes que ens havíem preparat a l’aula. Ha estat realment interessant! Poder saber com organitzen els llibres, què fer si no trobem el que ens agrada i (sobretot!) com poder-nos fer el carnet de la biblioteca, ens ha apropat una mica més a l’apassionant món de la lectura al que ara s’inicien els infants.
També hem pogut fer un tastet d’alguns dels llibres i revistes de l’espai, gaudint d’algunes de les moltes aventures que s’hi troben amagades… I les que ens queden per descobrir!
Creiem doncs que ha estat tot un èxit de visita, i que de ben segur que, seguint amb el treball que fem i feu des de casa, servirà per a continuar promovent l’amor per la lectura.
Visca els llibres i visca la cultura!
Mireu quines IMATGES més boniques


