SORTIDA AL PARLAMENT DE CATALUNYA – 5è

El passat dilluns 13 de maig, just un dia després de les eleccions catalanes al Parlament, els alumnes de cinquè, dins del projecte de “Catalunya: les seves comarques i el Parlament”, hem visitat un dels parlaments més antics del món, el PARLAMENT DE CATALUNYA.

Podeu fer clic a la foto per veure més fotos de la sortida.

Durant la visita hem pogut veure els espais més emblemàtics del Palau, hem descobert la història de l’edifici, ens n’han explicat les funcions, les tasques dels diputats i diputades que representen el poble de Catalunya i altres curiositats rellevants.

A més a més, aprofitant la visita, hem visitat també el Parc de la Ciutadella.

Conèixer el Parlament de Catalunya ens ha connectat amb la nostra història i cultura i també, ens ha permès prendre consciència de les nostres responsabilitats per tal de construir el nostre futur.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut