MOMENTS DE LECTURA A CICLE INICIAL

Totes i tots sabem la importància de poder oferir espais per a una lectura tranquil·la, relaxada i profunda. Així, a Cicle Inicial, que és precisament l’etapa on es comença a agafar aquest gust per llegir, continuem amb els matins de lectura individual i compartida com a part de la nostra rutina d’aula. A més a més, aquest any podem trobar dues novetats per a continuar fomentant la lectura des de la pausa: per una banda, l’espai tranquil al vestíbul, amb una oferta de lectures escollides que aniran variant a mesura que avança el curs (us animem a poder-ne tenir una casa!); per l’altra, la visita mensual a la biblioteca, en la qual, a part de llegir, compartim novetats, recomanacions, opinions,… Gaudint del bonic espai que ens ofereix la biblioteca de l’escola.

Doneu una ullada a les fotos i descobrireu aquesta harmonia tan màgica que es crea quan els infants llegeixen!

Si voleu veure les fotografies cliqueu aquí!

Nota: Recordeu que per tal d’accedir a les fotos de grup necessiteu el correu de l’escola i contrasenya dels vostres fills i filles: nom.cognom@escolaelspinetons.cat