Avui ha estat un dia molt especial per als alumnes de 2n de primària! Hem participat a la Fira de Robòtica que s’ha celebrat al centre cívic “La Fàbrica” de Santa Eulàlia de Ronçana, i ha estat una experiència emocionant i plena d’aprenentatge.
En aquesta fira hi han participat diferents escoles de la Vall del Tenes. Nens i nenes des d’Infantil fins a Secundària han presentat els seus projectes de robòtica, i ha estat meravellós veure tanta creativitat i il·lusió compartida.
Nosaltres hi hem anat amb el nostre taller de robòtica MusicBot, hem explicat el taller i hem mostrat com es pot fer música amb fruites! Sí, com ho llegiu: hem creat un instrument digital que sona quan toquem fruites com ara plàtans, pomes o taronges. Els visitants han pogut experimentar com, connectant les fruites a una placa electrònica, cada fruita fa un so diferent. Ha estat molt divertit veure les cares de sorpresa de grans i petits!
Ha estat fantàstic poder explicar als altres nens i nenes, i també a les famílies i mestres que ens han visitat, com treballem a l’aula la robòtica d’una manera lúdica, creativa i… musical!
Volem donar les gràcies a l’organització de la fira i a tots els que us heu acostat a la nostra parada per conèixer el MusicBot amb fruites. Hem après molt, ens ho hem passat d’allò més bé i ja tenim ganes de repetir l’any que ve!
Seguiu connectats al bloc de l’escola per veure les fotos i els vídeos de la jornada!
Mireu quines IMATGES hem captat



