CAMINS DIFERENTS: Taller sobre migracions, privilegi blanc i història única

La setmana passada l’alumnat de 4t va participar en una xerrada sobre el racisme a càrrec de Ariadna Torroella, de FAHAFAHANA – Serveis socioeducatius.

L’activitat va girar al voltant del conte il·lustrat Camins diferents, que va servir com a punt de partida per reflexionar sobre què és el racisme, com es manifesta en el dia a dia i com podem construir relacions basades en l’empatia i el respecte. A través de la història i del diàleg compartit, l’alumnat va poder aprofundir en la importància de valorar la diversitat i comprometre’s amb una convivència més justa i inclusiva.

Recordeu que per accedir a la carpeta de fotografies, ho heu de fer amb el correu del vostre fill/a (nom.cognom@escolaelspinetons.cat)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut