Sortida museu de Reus / Dr. Frías i la gota de llet

Per tal de treballar el Projecte Interdisciplinari d’aquest curs, tot l’alumnat de 4t de primària de la nostra escola ha realitzat una sortida per tal de conèixer la figura del Dr. Frías, metge pediatre nascut a Reus, fill il·lustre d’aquesta ciutat i precursor de la moderna pediatria que ha arribat fins als nostres dies.

Al  matí hem visitat el Museu de Reus ja que en aquest espai hi ha una exposició dedicada al Dr. Frías i també hem gaudit d’un Kamishibai, una forma d’explicar històries originaria del Japó i on hem après moltes coses del mateix.

En acabar, hem anat a veure l’Institut de Puericultura, més conegut com “La Gota de Llet”, edifici inaugurat l’any 1919, situat al carrer Ample i pensat i creat per a acabar amb la mortalitat infantil.

Amb la seva dedicació i treball constant, el Dr. Frías ha deixat una empremta molt important a la ciutat que el va veure néixer i és un personatge que molts reusencs i reusenques encara recorden.