Els contes: màgia i aprenentatge a l’educació infantil

Els contes són una eina meravellosa per al desenvolupament dels infants a l’educació infantil. No només ofereixen entreteniment, sinó que també estimulen la imaginació, la creativitat i el pensament crític dels més petits. A través d’aquestes narratives, els infants viatgen a universos plens de màgia, aprenentatges i emocions.

A més a més, els contes són una finestra al món del llenguatge, introduint-los en un univers ric en paraules i significats. A la comunitat de petits de la nostra escola, els contes juguen un paper crucial pel que fa a l’estimulació del llenguatge oral. A partir d’aquestes narracions, representem la història amb teatre, aprenem vocabulari mitjançant jocs interactius, expressem amb tècniques artístiques allò que ens fan sentir i dialoguem al respecte. Finalment, els nens i nenes s’emporten a casa un producte final que permet compartir amb les famílies tot el que han après.

Des de l’escola us animem que a casa compartiu moments de lectura amb els vostres fills i filles.  Això no només reforça els llaços familiars, sinó que també proporciona als nens i les nenes un ambient ric en l’àmbit emocional i afectiu, fomentant així el seu amor per la lectura des de ben petits.

I com diríem a l’aula… “I vet aquí un gat i vet aquí un gos i aquest conte ja s’ha fos”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *