Últim dia d’escola

Un nou curs ha arribat a la seva fi.

El divendres 22 de juny va ser  l’últim dia del curs, per aquest motiu  el vam compartir, tot celebrant-ho, amb les famílies.

A primera hora del matí pares i mares van preparar un gran esmorzar al pati de l’escola.

En acabar tothom era convidat a veure l’exposició de plàstica que hi havia muntada a les aules del Tudó, el Gratapalles i el Picot verd.

Tot seguit vam reunir-nos al cafè del poble on els nens i les nenes van oferir-nos la cantata: 50 milions de segons.

En finalitzar l’actuació, es va fer un petit reconeixement als infants que han finalitzat l’etapa d’educació infantil i iniciaran l’etapa de primària el nou curs i als nois i noies que han finalitzat l’etapa de primària i iniciaran l’etapa de secundària.

A la tarda, per deferència de l’AMPA, la festa va continuar a la casa de colònies de cal Diable, amb jocs i activitats per als nens i les nenes de l’escola.

La jornada va finalitzar amb un sopar.

1. Claudia Loza

Enorabuena!!! Todo salio genial, mejor incluso de lo que esperaba mas de uno. Gracias por la colaboración de todas las familias, profes y alumnos. Saludos y feliz verano!!!